lördag 27 oktober 2012

Tjugosjunde oktober tvåtusentolv

I morse var jag duktig och gick upp tidigt för att träna, när jag kommer ut så är det helt vitt på marken av all frost och jag skulle precis springa upp på rummet igen och hämta min kamera när jag kom på att jag lånat ut mitt minneskort.. Så det blev inga fina frost bilder:(
Efter träningen cyklade jag hem och åt brunch och sen har jag spenderat hela eftermiddagen med att titta film. Nu ikväll efter maten så gick jag och elin ut och fotade lite. Vi började med att fota i ett ödehus som ligger här i Viborg, läskigt ställe det där. Sen gick vi ner till sjön och fotade lite där. När vi nästan var klara kom det en mamma med sin son.

Mamman: Åh, är det en hund du har där?
Elin: Nej det är min fotoväska
Mamman ser förvånad ut
Mamman: Ja bara så ni vet så hade vi tänk avfyra en bomb här snart
Jag och Elin: Okej (????)
Tar våra grejer och börjar gå sakta där ifrån..
Så tände dem "bomben" som bara var en liten raket^^ hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar