tisdag 2 oktober 2012

Andre oktober tvåtusentolv

Jag är nog världens mest intresanta människa idag.

Eller inte.

Jag har spenderat halva dagen i sängen kollandes på grey's anatomy, sjukt bra serie faktiskt. Sen cyklade jag ner till tågstationen en runda för att kolla in ett ställe där jag kanske skulle vilja göra en fotografering någon dag, men det var för mycket folk där idag så kom inte till riktigt. Så min dag har med andra ord varit ganska trist..

Imorgon där emot kommer vara tvärt emot min dag idag. Jag har redan ställt klockan på 04.30, mitt tåg mot holstebro går strax efter sex och jag måste vara där i tid för att kunna lösa ut min tåg biljett. Jag ska till Det kongelige teaters belletskolen som ska vara Danmarks bästa balettskola. Så det ska bli riktigt spännande och jag börjar bli lite nervös. När jag kommer tillbaka till Viborg igen ska jag till de kampsportscntret som jag skulle varit på igår, bättre lycka denna gången? hehe och efter det ska jag även föröka hinna med att fota på julie abels dansestudie som är en dansskola här i Viborg. Det kommer bli en lååång men förhoppningsvis sjukt rolig dag. Jag har laddat upp med massa batterier, minneskort och kartor och ber till gud att allt ska gå vägen imorgon. Egentligen kan jag inte förbereda mig så mycket utan det är bara till att köra imorgon:)

Här har ni en gammal och egentligen helt opassande bild till detta inlägget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar