torsdag 25 oktober 2012

Tjugofjärde oktober tvåtusentolv

Åh, hela dagen har varit sen och jag ska lägga mig snart. Idag har vi hart förstahjälpen i skolan, fick verkligen kämpa föra att hänga med och inte somna. Inte det enklaste när lektionen är tre timmar lång och man inte fattar vad de säger ska jag berätta för dig. Efter skolan cyklade jag och Elin runt i Viborg och gjorde klart fotouppgiften som vi har tills imorgon. Vi skulle foto ett objekt i fokus där bakgrunden är i rörelse. Vi skulle göra två varianter och så skulle vi vara kreativa. Men vi löste nog uppgiften ganska bra, har inte orkat lägga in bilderna på datorn ännu. Annars har jag inte gjort något vettigt ikväll, mest slöat. Imorgon ska vi få börja fota i studein så det ser jag verkligen fram emot.

En bild som jag tog i morse när jag cyklade till skolan

1 kommentar: