söndag 21 oktober 2012

Tjugoförsta oktober tvåtusentolv

Sitter på tåget påväg till Viborg just nu. Hänger inte riktigt med men det verkar som om något har hänt och att vi är ganska försenade. Men det gör inget egentligen, det är skönt att jag inte har något byte och ska med något annat tåg.

Jag har haft en underbar vecka hemma i Sverige, det har gått fort men jag har hunnit med mycket. Jag har firat pappa, fotorunda med mamma, en trevlig dag med Emelie, varit sjuk och bara legat på soffan i två dagar, myst med familjen och älsklingen, varit hos tandläkaren och mycket mycket mer. Det var lite jobbigt att vinka av alla på tågstationen idag, men det kommer gå bra. Jag kommer hem igen om fem veckor och jag vet att de kommer gå jätte snabbt och jag kommer snart sitta på tåget hem till Sverige igen:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar