måndag 1 oktober 2012

Första oktober tvåtusentolv

Idag har varit en lite snurrig dag, eller nej jätte snurrig. Imorse fick jag lite panik över att jag inte hade någonstans att fota mina bilder till reportage uppgiften, så jag mejlade ut massa förfrågningar till balettskolor, dansskolor, kampsoports center osv. Fick första svaret redan efter en halvtimme och det var ifrån ett kampsports center och vi bestämde att jag skulle komma redan idag. Dessutom bestämde jag även att jag skulle till Dansestudiet i Århus på torsdag och nu ikväll blev det bestämt att jag ska fota på det kongelige teaters balletskole på onsdag. Så från att ha inget har jag nu fullbokat, men jag klagar inte.

Men, jag skulle ju fota kampsports centret nu ikväll och de gick ju kanske inte riktigt som planerat. Jag hade varit duktig och skrivit ut karta så jag skulle hitta och var ute i god tid. Men när jag väl kom fram så fanns det inget kampsport center där. Fick lite panik och ringde Elin så fick hon guida mig genom Viborg till rätt adress. Men när jag väl kom fram så visade det sig att de var inte rätt kampsports center. Men de ville gärna att jag skulle ta bilder åt dem också så jag valde att stanna kvar där eftersom att jag redan var försenad till de andra stället och jag hade ingen aning om vart de låg dessutom. Det är sånt som bara händer mig.. haha. Men det löste sig, jag fick fatt på killen jag haft kontakt med under dagen, berättade min lilla historia och vi bokade in en ny dag. Hoppas på bättre lycka då, haha. Men bilderna blev bra och nu har jag lite att jobba med imorgon då jag är ledig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar