torsdag 25 oktober 2012

Tjugofemte oktober tvåtusentio

När jag klev utanför dörren i morse, efter att ha tagit på mig höstjacka, vinterskor, mössa och vantar så kände jag bara: fa-an. Ge mig sommar igen. Sommaren han ju knappt börja innan den slutade.. Jag vill gå med bara (gärna bruna) ben,  jag vill känna doften av sommar, se det gröna gräset och irritera mig på solen som är sådär förbaskat stark.

Hur härligt vore inte de.... Istället är det dags för höst, färglada löv och kalla vindar. Ska bli mysigt det men, tror denna hösten och vintern kommer bli awesome. Så varför inte, egentligen. 

I skolan fick vi prova olika ljussättningar med olika ljuskällor och avstånd. Inte jätte spännande kanske men sjukt bra att kunna. Egentligen vill jag bara hoppa över allt tråkiga och fota modeller i studion, men det får väl vänta lite. Nu ikväll har jag varit på danska kurs, vi hade en väldigt skön lärare idag och det var den roligaste och lärorikaste danskalektionen jag varit på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar