tisdag 28 augusti 2012

Tjugoåttonde augusti tvåtusentolv

Nu är det bara två dagar kvar tills jag får åka hem. Idag har jag skrivit ut alla biljetter så nu kan jag snart ta på de. Hemlängtan blir bara större nu när jag vet att jag snart ska få åka hem.
De senaste dagarna har jag inte haft turen på min sida direkt, kameran har gått sönder, min väska har färgat av sig och förstört min nya tröja och idag fick jag såklart punkar på min cykel. Det ända som saknas nu är väl att de blir storm på torsdag så jag inte får åka hem..

Ne nu ska jag inte vara så negativ, min dag har annars varit väldigt bra. Vi gick i skolan som vanligt och efter skolan var vi duktiga och gick tillbaka till elevhemmet. Trots mitt utbrott på cykeln så gick jag och tränade och nu sitter jag här, ganska stolt över mig själv över att jag inte gick hem och tyckte synd om mig själv.

Eftersom att min kamera är sönder så har jag inga nya bilder ifrån dagen, så här kommer en gammal bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar