onsdag 29 augusti 2012

Tjugonionde augusti tvåtusentolv

Imorse gick jag till skolan, faktiskt väldigt skönt och lite mysigt när de var så dimmigt, synd att kameran är sönder, så det fick bli mobilkameran ... I skolan fick vi rada på fotouppgiften som vi ska göra i Berlin och lite annan info inför resan. Sen fick jag träffa en språkproffesor som gjorde lite tester på mig, jag skulle läsa, skriva och prata danska. Utefter de kommer jag sedan bli placerad i en danska klass och få läsa danska två gånger i veckan. Kan bli spännande^^
Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, packat lite inför hemresan imorgon och så har jag även varit tungmodell, de ni! Som ni ser på bilderna nedan så har jag ett nässelblad på tungan. De roliga var att jag brände mig aldrig på tungan men när jag var klar tappade jag bladet och skulle fånga det med handen och då brände jag mig. knäppt. 


En bild som jag tog när jag gick till skolan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar