söndag 26 augusti 2012

Tjugosjätte augusti tvåtusentolv



Idag känner mig lite som en halv Emy. Min systemkamera har nämligen gått sönder :( Var ute och fotade och skulle byta objektiv så ramlade fokusplattan ut. Det var visst ett vanligt problem hos Canon så det borde gå att laga, om det inte är så att den varit av länge och skadat tex speglen i kameran. Jag vet att det här inte är ett världs problem men jag känner mig lite lost utan min kamera. Använder den ju flera gånger om dagen när jag fotar till bloggen, skolan osv.. Det är helt klart min käraste ägodel. Dessutom gick min rumskompis objektiv sönder i förrgår. De ramlade ner i marken och gick i två delar. Så nu är rum 118 utsätt till otursrummet!

1 kommentar:

  1. Efter otur kommer turen igen. Ska se att imorgon blir det så mycket bättre. Jag håller tummana för det.

    SvaraRadera