söndag 19 augusti 2012

Nittonde augusti tvåtusentolv


Hej på er!
Hur mår ni? Har ni haft en bra helg? Min helg har varit super! Igår cyklade vi in till stan för att shoppa lite. För min del blev det bara ett skiss block och stjernekaster. Det var otroligt fint väder så efter shoppingrundan cyklade vi tillbaka till elevhemmet och stekte lite i solen och efter maten gick vi och satte oss på en gräsplätt och tog det lugnt. Vi bestämde oss för att dra ner till stan för att se om vi hittade någon trevlig pub, och det gjorde vi.
Idag har jag försökt städa lite på rummet, eftersom att min gamla rumskamrat flyttade så kommer jag antagligen få en ny ikväll. Sen cyklade vi ner till badhuset som ligger här i Viborg, ett trevligt ställe. Nu är jag helt slut och ska strax gå ner och äta. 

Här är tre bilder ifrån igår :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar