torsdag 23 augusti 2012

Tjugotredje augusti tvåtusentolv

Det blev inget inlägg igår, det blev en spontan utgång i Viborg istället. Vi var tvungna att prova trenden att gå ut på torsdagar. Det är verkligen inte alls som i Sverige.
Annars var gårdagen en av de bättre dagarna då jag förstod allt som läraren sa och missuppfattade inte uppgiften vi skulle göra:) Efter skolan bestämde vi oss för att prova på gymmet som ligger nere i stan. Ett gym som visade sig vara väldigt fräscht och jag tror jag kommer spendera mycket tid där i höst. Träningen har jag lagt lite på hyllan den senaste tiden så måste börja komma igång igen.
Idag är det fredag och det är 25:års jubileum i skolan, vi ska gå på lite olika föreläsningar om skolan och även om porträtt fotografering osv. Sen bjuder skolan på öl från klockan ett, helt galet de hade ju aldrig hänt på en skola i Sverige. Ikväll kommer vi bli bjuda på helstekt pattegris, som vi tror är vildsvin^^




Här kommer två bilder som jag tog precis ifrån mitt fönster:)


2 kommentarer: