torsdag 16 augusti 2012

Sjuttonde augusti tvåtusentolv


Godmorgon! Vaknade redan vid halv fem inatt av att de kom en massa fulla människor hem ifrån krogen och de var allt annat än tysta. I Danmark har man inte lill lördag på en onsdag utan på torsdagar. Så jag har inte riktigt kunnat somna om sen dess.

Igår fick jag låna hela cs5 master collection ifrån skolan, vet inte riktigt hur de funkar med "låna", om jag måste ta bort de när jag slutar eller inte, men de märker vi. Här ovan får ni en bild som jag fotade igår när vi var ute och skulle fota till vår fotouppgift som vi hade till idag. Det hade precis regnat så det var perfekt att fota naturbilder. Jag var också ute igårkväll när de hade blivit mörkt och fotade tomtebloss, hade tänkt lägga upp dem bilderna under dagen när jag hunnit redigera dem.

Nu ska jag ner och äta lite frukost, vi hörs senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar