onsdag 22 augusti 2012

Tjugoandre augusti tvåtusentolv


Idag har vädret varit riktigt skumt, ena sekunden var de strålande sol och jätte varmt och sekunden där på öste de ner.. Idag har vi haft en föreläsning om Tysklands historia i tre timmar, på danska.. Vi ska nämligen till Berlin den 3:e September, så om någon vet något man absolut inte får missa när man är i Berlin så säg gärna till:) Efter föreläsningen så slutade vi och då gick vi in till stan och vi lyckades nästan klara oss undan regnet. Men vi träffade på två skumma personer, dels killen som är med på bild längre ner och en annan kille som kom fram till oss och frågade efter cigaretter, de var den läskigaste killen på länge..  Sen la jag mig och vilade en runda när vi kom tillbaka, är helt slut efter skolan, man får koncentrera sig så otroligt mycket för att hänga med. Idag pratade vi med en kille som gick grundförlöpet förra året och ha sa att de släppte efter några veckor och att han inte har några problem med det längre, så de ser inte helt kört ut. 

När jag skulle duscha nu ikväll hittade jag en väldigt trevlig överraskning i duschen, en kackerlacka, blev skit rädd innan jag fattade att den bara var i plast.. Väldig roligt skämt.. 



Det här är mitt försök till att fota tvättklämmor, inte världens enklaste uppgift direkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar