tisdag 13 november 2012

Trettonde november tvåtusentolv

Vår lärare har varit sjuk både igår och idag så det är lite segt här nu, är klar med alla uppgifterna och vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Att cykla hem låter väldigt lockande men jag får väl stanna en liten stund till och se vad som händer. Jag fick föresten mejl av DSB igår där de skrev att jag kommer få reseersättning för resan tillbaka hit till Viborg för tre veckor sedan. Tåget var bara en halvtimme sent så jag kommer få 25% av vad resan kostade, men det är alltid något:)

Vi håller på med photoshop i skolan och en utav dagens uppgifter var denna, vi skulle lata upp olika bilder på internett och sedan klippa och klistra ihop dem till en figur. Min fantasi var inte riktigt på topp idag, min bild blev så sjukt ful! Hahaha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar