tisdag 20 november 2012

Tjugonde november tvåtusentolv

Igår blev det lite hastigt bestämt att vi skulle på bio. De hade gratis biljetter här på elevhemmet och de var någon som hade avbokat och jag hade inget för mig så jag hängde på. Vi såg hope springs, ganska rolig faktiskt. Det handlar om ett äldre par som går i parterapi. 

Idag har jag massa planerat. Jag vaknade redan vid sex och då cyklade jag ner till gymmet och tränade en runda. Nu har jag precis hjälpt Alexander att byta rum och snart ska jag iväg till Viborgs teater och fota, tror de kan bli ganska feta bilder. Därefter ska jag till banken och hör varför de har tagit så lång tid med mitt bankkort. Över en månad sedan jag skickade in papperna. Sedan ska jag fixa några ärende inne i stan och ikväll är det danska kurs. Men det är skönt att har mycket att göra för då går tiden fortare:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar