fredag 2 november 2012

Andre november tvåtusentolv

Är ledig även idag, eller är egentligen inte ledig för jag har fått tre uppgifter som jag ska göra, arkitektur, interiör och produkt i miljö. Jag hade mejlat kvik och jag fick lov att komma och fota hos dem, så i morse tog jag bussen till stortorget och fick riktigt feta bilder, men jag måste erkänna att de är svårt att fota produktfoto. När jag var tillbaka på elevhemmet åt jag lite och sen cyklade jag in till stan där jag mötte upp Josefine och sen tränade jag en runda. Nu ikväll har vi städat rummet och snart ska jag ner och äta. 

Senare ikväll blir det nog utgång då det är sne fest här i Danmark. Carlsberg släpper sin julöl ikväll och det är tydligen jätte stort här i Danmark som alla firar. Dessutom skulle det öppna en ny bar och där de hade fri bar och sen är det fritt inträde överallt. Så det kan nog bli trevligt:) 

Här får ni lite bilder på hur vi städar vårt rum
Och här är en före och efter bild^^

1 kommentar:

  1. Så kan man också städa. Hoppas ni inte duchar av rummet bara.... Ser mysigt ut.

    SvaraRadera