söndag 11 november 2012

Elfte November Tvåtusentlv

Här har det minsann varit tyst och mest beror det på att jag har haft finbesök här i helgen. Jag mötte upp Daniel på tågstationen i torsdags, vi gick hem hit och svirade om till en utekväll i Viborg. Det blev en väldigt lyckad och trevlig kväll. Annars har helgen bestått utav långa promenader genom Viborg, där jag visat de lilla jag själv sett av Viborg, vi har kollat film, spenderat timmar vid brunchen (som vi alltid gör) och pratat om allt och inget. Det har varit en toppen helg och de var tråkigt att vinka av Daniel idag, men jag jag kommer hem till Sverige om mindre än två veckor så de ska bli skönt!

Efter att jag vinkat av Daniel gick jag och tränade en runda och när jag kom tillbaka till elevhemmet igen så hängde jag med Hannes på en fotorunda. Vi cyklade ner till sjön, sen in till stan och avslutade vid sjukhuset. Vi var iväg i nästan tre timmar, men de har varit så fint väder idag så de var skoj:) Jag hoppas ni också har haft en trevlig helg.

Får inte glöma att det är farsdag idag, Grattis till världens bästa pappa på fars-dag 

En bild på mig och Daniel från helgen
Några bilder på Viborg som är taget ifrån 13:e våningen från sjukhuset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar