tisdag 25 september 2012

tjugofemte september tvåtusentolv

Igår fick vi tre tidningsartiklar utan bilder som vi skulle läsa igenom och fota egna bilder till. så därför behövde vi inte komma till skolan idag, så då passade jag på att ta en liten sovmorgon. Eller liten och liten, tvingade mig upp ur sängen vid elva tiden så jag skulle hinna göra lite på fotouppgiften idag.

Den första tidningsartikeln handlade om att dagis skulle bli privat och eftersom att jag inte har så jag kan fota några barn här nere så tänkte jag att jag skulle fota på en lekplats. Har inte riktigt kollat igenom alla bilderna ännu men här  nedan är en av bilderna jag tog på lekplatsen.  Den andra artilen handlade om mobiler så jag hängde med Ida ner till studion nu ikväll och fotade några mobiler i studion. Den sista artikeln handlar om att många sjukskriver sig efter semestern och den har jag inte riktigt klurat ut hur jag ska fota ännu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar