måndag 3 december 2012

Tredje december tvåtusentolv

Min 19-års dag 

Känns lite konstigt att inte bli väckt på morgonen av familjen, att inte äta glass till frukost eller att få någon tårta på kvällen. Men jag har trots de ändå haft en helt okej födelsedag. Det började med att vi gick till skolan, det är så mysigt med snö överallt. I skolan började vi med ett nytt förlöp som heter kommunikations förlöpet. Det går ut på att vi jobbar i små grupper som ska fungera som reklambyråer. Så idag har vi bestämt namn och börjat klura på en logga till vår reklambyrå. Tyvärr hamnar man lite efter när man inte kan språket, hoppas jag kan bidra med mer sen. 

Nu ikväll har de varit julpyssel här på elevhemmet.  Vi har fått dekorera ljus, dricka varm cholkad, ätit pepparnötter och aebleskiver, mys. 


1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har julkalender i min blogg och i dagens lucka kan du vinna en digital fotoram, delta gärna :)

    Kram

    SvaraRadera