söndag 9 december 2012

Nionde December tvåtusentolv

Igår var jag ute och gick en runda, de var så mysigt med all snö överallt. Jag tycker Viborg är så mysigt, speciellt nu på vintern. Annars har jag väl inte gjort så jätte mycket denna helgen. Var ute igår så kom hem vid fem i morse och då var jag ändå den som gick hem först (!) hehe. Så idag har de inte blivit mycket gjort. Har städat lite och även fått lite läxor gjorda. Jag har inte så jätte mycket att skriva så istället får ni en bildbomb från gårdagens promenad. 


2 kommentarer:

  1. Härliga bilder du har fått ihop under promenaden. fast lite svårt att tro att de haft trafikproblem ;)

    SvaraRadera
  2. Hej, i dagens lucka hittar du ett presentkort på kamda.se. Delta gärna du kan då välja vad du vill från hemsidan inom den prisklass tex reflexskärm eller andra kameras tillbehör :)

    KRam

    SvaraRadera