tisdag 18 december 2012

Artonde december tvåtusentolv

Jag har haft en olidlig hemlängtan de senaste dagarna. Så att de gör ont i kroppen när man ska sova. Men snart, väldigt snart så får jag åka hem igen!! På fredag åker jag hem till Sverige igen och hoppas inte på något snökaos eller bombhot då. Det ska bli så otroligt skönt att få komma hem, som jag har saknat alla! Har dock inte varit iväg så länge denna gången. Men det är första gången som jag inte får fira advent med familjen eller får baka pepparkor som vi gör varje år. Så därför har jag sådan otrolig hemlängtan nu!

Jag kan inte påstå något annat än att Danmark är ett knepigt land ibland.. Jag har precis fått mitt danska bankonto efter många om och men och nu visar det sig att inte ens mitt danska bankkort fungerar överallt. Du måste ha ett dankort och de kan du bara få om du har en inkomst och de har ju inte jag.. Så har varit lite kinkig på idag, för de betyder att jag antagligen inte kan fortsätta träna på gymmet..

Vi har ju kommunikationsförlöpet och en av ftparnas uppgifter var att göra en raklamfilm 
till medieskolerna. dock är detta inte filmen ifrån min grupp, kunde inte hitta den.


1 kommentar:

  1. Längtar efter världens finaste vän! Om
    Du har någon minut över, så hör av dig! Så kanske vi kan prata en stud över telefon eller liknade! Puss på dig! //emelie

    SvaraRadera