torsdag 20 december 2012

Tjugonde december tvåtusentolv

Nu har jag packat klart, tror jag iaf, känns alltid som att jag har glömt något. Biljetterna är utskrivna och ja, jag tror att allt är fixat för min hemfärd imorgon. ska bli så otroligt skönt att få komma hem!
Idag hade vi vår sista redovisning på kommunikationsförlöpet, det är så skönt att de är över faktiskt. Jag hade kanske inte den bästa inställningen i början, men det blev helt okej ändå. Dock tror jag inte att de vi har gjort under dessa veckorna riktigt är min grej. 
Sen tittade vi på när FTP HV2 hade en livesändning och åt pizza som skolan bjöd på:) Inte direkt som en traditionell julavslutning men det var ändå mysigt. Efter skolan gick vi inom språkskolan och lämnade tillbaka alla våra böcker och sa att vi slutade där, sen gick vi ner till stan en runda och nu ikväll har jag inte gjort mycket vettigt.

Trots att det ska bli såååå skönt att komma hem, så kommer jag sakna Viborg lite. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar