söndag 5 maj 2013

we don't sleep when the sun goes down



Gårdagen var rolig. Den började med ett träningspass och sen efterlängtad brunch. Jag var i solan en runda och assisterade Astrid under en fotografering och sen fick även jag tagit några bilder:) till kvällsmat var det svensk pölserätt som vanligt. Vi får det varje vecka och det är så äckligt, de roliga är att det finns inte ens i Sverige.! Så vi åkte till donken och köpte mat istället!

Jag, Övis och Jesper bestämde oss för att vi skulle gå ut, det är trots allt Jespers sista helg här i Viborg innan han tar examen. Vi satt först på Jespers rum och sen drog vi vidare till Crazy Dazy. 

Vaknade för en stund sedan. Varför kan jag aldrig sova länge? I torsdags kom jag hem klockan fem på morgonen och så vaknade jag klockan sju, sov bara två timmar och i natt har jag nog bara sovit fyra timmar. Men men, jag är ju inte trött så. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli tio så jag kan gå ner och äta brunch. Idag ska vi nog gå ner till badhuset en runda och bara lata oss i bubbelbadet, haha. Det är ju ändå söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar