måndag 13 maj 2013

En Lista

Vad gjorde du för 15 min sedan: Bakade. Det ska bli kanelbullar :P

Hur många kuddar sover du med: En jäkla massa, men bara en under huvudet. Resten kramar jag.

Det senaste någon sa till dig: ”Vi ses ikväll”. Det var mamma som sa de innan hon körde till jobbet

När tränade du senast: För en vecka sedan. Jag har varit sjuk, dumma hosta!

Vad har du druckit idag: Mjölk, mumms.

Vad var det senaste du köpte: Läsk och vitlök. Handlade åt mamma och precis när jag betalat skickar pappa ett sms att jag inte behövde handla längre.
.
Humör just nu: Helt okej, lite tråkigt att jag ska åka tillbaka till Danmark imorgon bara. Hade gärna stannat hemma någon dag till!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Eller vad vet jag. Det har aldrig hänt mig i alla fall. Ska försöka vara lite openminded.

Vad står det i ditt senaste sms: Din verifieringskod gör google är ******

Kläder just nu: En klänning

En bild ifrån igår, mitt långa hår är nu ett minne blott! Lite ovant men jag gillar mitt korta hår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar