onsdag 2 oktober 2013

September. 

Det har hänt så mycket denna månaden, vet inte riktigt vad jag ska börja. Men september månad började med en tredagars klassresa till Hamburg som var hur trevlig som helst! Jag har träffat många nya människor, fått nya vänner och sakta men säkert börjar vi öppna upp oss för varandra, berätta saker, lära känna. Utanför fönstret finns en massa träd som nu bara har en massa gula löv kvar och lite här och var skiftar det i rött och orange. Jag mår jätte bra och trivs minst lika bra här nere som förra året, om kanske inte lite bättre!

Såhär har september månad sett ut enligt min instagram

1, En bild ifrån helgen som spenderades på morsö. 2, En bild på mig och våra allt för söta valpar som togs när jag var hemma i Sverige på besök. 3, En traditionell tågbild som togs när jag åkte hem till Sverige. 4, En bild ifrån Viborgs teater, va där och fotade till min tema röd uppgift. 5, En bild på mig och Elin innan utgång. 6, En bild på mig, fluff och Övis på svendeprövets fotoutställning då vi hjälpte till i baren. 7, Övis och Sören som taggar utgång i Århus. 8, Jag och Jesper innan utgång i Århus. 9, En bild ifrån klassresan i Hamburg.  

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag har just nu en julkalender i min blogg och dagens lucka innehåller en valfri vara från kamda.se (fototillbehör). De är snabbt och enkelt att delta tar endast några sekunder! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag har just nu en julkalender i min blogg, i dagens lucka kan du vinna en dvd skiva från moderskeppet! Det är går snabbt och enkelt att delta, endast några sekunder!

    Kram

    SvaraRadera