onsdag 11 september 2013


Fuck livet mellanmjöl, det är fan inte min grej asså. I december ska jag ut på min första praktikperiod och de första tre månaderna hade jag tänkt jobba och tjäna massa pengar för att sedan kunna börja praktisera hos den där as grymma fotografen! Men vart? Vart finner man den där perfekta praktikplatsen? Först och främst: fasen va svårt de är att skriva ett personligt brev. Mejlade en fotograf tidigare idag och man vill ju verkligen att de ska tänka "Den här tjejen, hon ska jag ha som min assistent" eller nått. Men jag lyckades knåpa ihop något som kändes bra! Hoppas jag får svar och att de är ett possitivt svar.

Ibland funderar jag på att söka praktik i Köpenhamn, de hade varit så fett att få flytta dit. Jag känner massa folk där nu och om jag hade hittat en praktikplats där hade de varit under helt andra omständigheter. Jag hade bland annat haft rätt till en elevlön och de hade ju inte varit helt fel! Men först och främst så hoppas jag på att få svar ifrån fotografen jag mejlade innan idag, vill bara ha besked nu nu nu nuuuuuu...! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar